Side 1 af 1

sindet

: 15 jul 2012 16:37
af asc
Hvor sidder sindet ? kan man bevise at sindet findes ?
Er sindet guddommeligt ? eller er sindet en tanke....en tanke osv.
Har nogen nogensinde fundet sindet ?

Re: sindet

: 30 jul 2012 13:13
af asc
asc skrev:Hvor sidder sindet ? kan man bevise at sindet findes ?
Er sindet guddommeligt ? eller er sindet en tanke....en tanke osv.
Har nogen nogensinde fundet sindet ?
Kære spørger ;) tak fordi du spørger herinde :roll: Sindets natur er tomhed, det er klart lys som ikke er opstået af noget, det er bare. I sindet opstår tanker men det er ikke sindets natur , det er vores tanker i sindet som ikke sidder noget sted men er alle steder og ingen steder. Sindet er ikke skabt. Så nu er et svar kommet , så må vi håbe andre også vil svare :roll: