Side 1 af 1

Plan

: 15 jul 2012 16:45
af asc
Mine gange hos Tandai kom jeg op og diskuterer med Pia der holdt på
at der ikke er og ikke var nogen "Mester plan" i Buddhismen.
Der var ingenting og alt som mennesker er , er en kuffert med karma.
Kan det virkelig være sandt ? Jeg syntes det lyder noget hårdt .
Hvad mener i ? er der en "master plan " ?